Kto ešte nebol v Ivery?

Tento štvrtok hrajú Na Nože zelena tráva, červená krv, telo obrátené na ruby.. to vyzerá ako dobrá úchylačina.
O 19:00 v Ivery

WANTED ------------------------- Hladá sa MESSAGEBOARD

Naposledy bol videný u Manonky na jej skvelom peknom blogu.
Kto ho videl alebo ma o nom nejaké správy nech mi posle telegram.. chýba mi tam..
Manonka, len jedna otázka: prečo si ho zabila???

ĎAKUJEM ZA ÚČASŤ

Ďakujem všetký

streda 4. júla 2007

blogging out aloud

píšeme tu osobné veci.. veci, ktoré nikto nemá čítať.. nikto, kto nás pozná..
píšeme ich neznámym tváram.. ľuďom, ktorí sú nestranní.. súdia nás len podľa toho, čo píšeme..
preto je haluz, keď niekoho nereálneho reálne stretneš..

vidíš cicu micu na hviezdoslavku..
sedíš s tlamerom v noci na slavíne..
počúvaš s iamb koncert scorpions v sade janka kráľa..
hádžeš si s manonkou frisbee..
ideš so sitkou na sangriu..
náhodou dojdeš na promóciu charlotky..
cestou stretneš nicka v kvetinárstve..
sedíš s kami na recyklovanom mojite..
a umbrella okrikuje baby a chalanov, čo idú okolo..

proste sranda..
že internet je reálny svet.

20 komentárov:

veď vieš povedal(a)...

proste smutne...
ze internet je realny svet

FanaticGay povedal(a)...

smutne je, ze ja som tam zasa nebol :) ostatne zda mi zda vesele

Lev bez hrivy povedal(a)...

... co este ked realna identita presiakne k tym, co by vooobec nemala ... he?

hroch povedal(a)...

suhlasim s ved vies. aj ked trochu inac. je smutne, ze internet je realny svet. a realny svet ako keby nebol.

moj najlepsi priatel je clovek, ktoreho som ako jedneho z mala v poslednych rokoch nespoznal cez internet, blogy, chaty a podobne hluposti. o to viac si ho vazim.

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

teraz vyzerám, že som po ľuďoch len tak bezdôvodne toto...

veď priznaj revo, že sme ti matku detí hľadali :o)..., no dobre občas aj otca :D

Anonymný povedal(a)...

je to tak realne ako si to spravis...

a ked kami zdvihne asertivne hlas na casnicku tak prinesu aj z prvej ruky :) nie len seconhand :)))

--kami--

Pecosita povedal(a)...

su iste veci, ktore by mali zostat len v reale a ine, ktore by mali zostat len na nete.

Anonymný povedal(a)...

suhlas s hrochom, moji naj ludia su uplne zivi, neimaginarni, realitou ziskani a osvedceni...ako revo napriklad. akoze som uprimny, vazne

Anonymný povedal(a)...

je to len ďalší zo spôsobov ako spoznávať nových ľudí. kedysi fungovala korešpondencia, dnes máme net. ľudia za počítačmi sú rovnako reálni ako tí na uliciach.

FanaticGay povedal(a)...

tlieskam manonke - ano ja to vidim presne tak isto

Lubena povedal(a)...

a stale si mozes vybrat, ci ich chces stretnut a ci este po stretnuti s nimi vies pisat rovnako osobne a uprimne

Pecosita povedal(a)...

lubena: nie je to tak. je to omnoho komplikovanejsie. a tymto slubujem, ze uz nikoho z blogu nestretnem. privela rizika.privela bolesti a sklamania.


zbohom.

Anonymný povedal(a)...

Pecka, to akoze ani mna? :)

FanaticGay povedal(a)...

pec ale toto .... NIEEEEE!!!!

Žena od plotny povedal(a)...

no teeda :-) Tusim som slavna :-D

Pecosita povedal(a)...

mako, bud rad. so mnou su same neprijemnosti spojene :))

fangay: ty sa neratas, tebe som slubila este predtym, nez som si toto predsavzatie dala :)

revo povedal(a)...

lev to je koniec blogu.. lebo potom aj ked zostanes pisat, tak pises tak, aby si nahodou niekoho neurazil, vsetkych zaujal, osobne veci uz ani pisat nemozes etc..

ved vies dakujem.. zajtra nalievam absint :)

manon jj.. o tom to veeeeeelmi je

lubena vyber nerobis ty..

sitka a vsimla si si, ze takmer za kazdym problemom stoji revo? mozno by si mala skor izolovat mna ako seba :)

mako neboj, ja sa s tebou rad stretnem..

cica si takmer ako schoner nazi

Pecosita povedal(a)...

teraz na cas izolujem seba, aj od teba. potom sa uvidi ;)

lota povedal(a)...

pec, ja sa chcem stretnut. Len tak, neblogovo, uplne normalne babsky, na mojito, do rana, debaty o nicom, ak nebudeme chciet tie vazne...

Lev bez hrivy povedal(a)...

Revo: Ano ... presne to som mal na mysli :-( ... potom cloveku nezostava len to zabalit alebo si budovat novu identitu ...

počítadlo.abz.cz