Kto ešte nebol v Ivery?

Tento štvrtok hrajú Na Nože zelena tráva, červená krv, telo obrátené na ruby.. to vyzerá ako dobrá úchylačina.
O 19:00 v Ivery

WANTED ------------------------- Hladá sa MESSAGEBOARD

Naposledy bol videný u Manonky na jej skvelom peknom blogu.
Kto ho videl alebo ma o nom nejaké správy nech mi posle telegram.. chýba mi tam..
Manonka, len jedna otázka: prečo si ho zabila???

ĎAKUJEM ZA ÚČASŤ

Ďakujem všetký

nedeľa 26. augusta 2007

La soirée compatiblee

vrátil som sa od nej včera ráno o 5...
cesty boli prázdne až na taxikárov, počúval som Georga Bensona a modlil som sa, aby som to nehodil do nejakého stromu.. lebo stále nechápem.


- nechápem, že sme sa videli piaty krát v živote (počas 3 rokov) a pritom sa s ňou bavím ako s najlepšou kamoškou (ktorú vraj chalani nemajú.. sú to len lásky, na ktoré sme mäkkí a bojíme sa, že ich stratíme ak sa o niečo pokúsime, preto sa tvárime ako kamoši)

- nechápem, že po 3 mesiacoch takmer nekomunikácie ma pozvala k sebe

- nechápem, že sme spolu hrali človeče, lúskali tekvicové semiacka, predávkovali sa kofolou, že sme sa stále rehotali, hľadali výherné lentilky a skúšali o pol noci volať na infolinku nestlé, či existujú aj hnedé lentilky a prečo nie sú v našom balení

- nechápem, že sa s ňou cítim úplne prirodzene a bez rozmýšľania sa môžeme baviť o všetkom, o úplne o všetkom, naozaj o všetkom.. dokonca aj o nemeckom hiphope.. :)

- nechápem, že sme skúšali rozoznať chute chipsov so zavretým nosom a robili psycho test proximiky

- a nechápem aj, ako môže byť taká kompatibilná a pritom chémia to nechce..

hovorila, ako nevie nájsť nikoho, do koho by sa zaľúbila..
a pýtala sa ma, či som si už našiel objekt..
a ja som bol trošku smutný.

8 komentárov:

hroch povedal(a)...

wow again.
dam moje:
stravili sme spolu cely den.
behali sme po obchodoch a vyberali kachlicky a vane a dvere a podlahy.
prehanali sme sa po kopcoch na bicykloch az do uplneho defektu.
potom sme sa radsej stiahli k jazeru.
v auparku sme nakupili suroviny na lazane a dve a pol hodiny ich spolu varili. jedli sme ich o polnoci.
este predtym bolo treba sfuknut sviecku na malej torte k narodeninam.
a pozerat film.
bolo nam fajn, kecali sme o vsetkom moznom a potom sme unaveni zaspali.
najlepsi priatelia, ani trocha snahy o sex, ani trocha zaujem dat sa dokopy. uplne kompatibilni a totalne nezamilovani.
a to, co by malo byt zalaskovanym vztahom sa zatial po skoro piatich rokoch rozpada v kute pod tarchou ziarlivosti a scen a nedovery.
je mi smutno.

Lilith povedal(a)...

My 2 cents:
Piseme si listy
Piseme si basne
Nechavame si navzajom poskryvane darceky a tesime sa ked ich ten druhy najde
Bavime sa o uplne vsetkom a uplne nekonecne dlho
Niekedy sa len tak zavolame na ranajky a varime krupicovu kasu
Ked u seba prespavame, spime v jednej posteli
Sme na uplne rovnakej vlne ... keby
...keby medzi nami nebol 20 rokov rozdiel a ja by som nenasla svoju Lasku ... uplne ako povedal hroch "uplne kompatibilni a totalne nezamilovani" az na to ze moj zalaskovany vztah odolava casu a vonkajsim vplyvom

Revo - follow your heart ;-) and the subtle signs around you ...

Pecosita povedal(a)...

je skvele mat niekoho takeho. mam. a som za neho najvdacnejsia. pribehov by bolo milion, dam jeden:

som smutna, vsetko sa kopi, som unavena, problemy rozneho druhu padaju na mna ako dominoidne tie one, ved vies, kocky. napisem mu: kafe? on: jasne.
STRIH
sedime u dobreho pastiera, automaticky objednava borovicku a pivo. ziadne kafe. porozpravam co ma trapi. v dvoch vetach vyriesi dva z troch problemov, treti vyriesi jedinym telefonatom.
STRIH
lezim v posteli, hlava sa mi trochu kruti, ale citim sa lahsia o milion ton zataze, ktoru zo mna zhodil.
STRIH
o 1:14 posielam sms: Dakujem.
o 1:16 prichazda odpoved: Aj ja teba,trdlo!

Anonymný povedal(a)...

každý hádže krátke príbehy. a ja nemám aký hodiť, pretože najlepší kamarát je zároveň aj môj milý... teda, nie vždy mu viem povedať všetko ako naj kamarátovi, lebo je to môj milý *úškrn* :)

smutno je v nás..

GaMa.d7 povedal(a)...

s tym mojim sa ohadzujeme na chodbe intraku toaletakom, taostujeme, skrtime sa a on experimentuje noznicami na mojich vlasoch.

sufjan holland povedal(a)...

ach romantikos...pekne..vidim to na platne..take matkinovske len tam nebol ten sex..
dlhsie som necital..musim si doplnit..

to hroch..dufam ze je nadej a ze rozpad nie je vec nutna a nevyhnutna a mozno to chce novy zaciatok..lahko sa hovori ale trosku tusim o com to je..ked kua neni nikdy ta istota

Lilith povedal(a)...

mala vila - to iste mozem povedat aj ja :-) moja Laska je najlepsi kamarat, ale niektore veci mu predsa nehovorim.

marmota povedal(a)...

a ja len zíram a teraz neviem, či mám byť rada, že mi takto podobne smutno ani nemôže byť, alebo má mi byť smutno z toho, že takýto skvelý (kompatibilný a zároveň totálne nezamilovaný) vzťah nepoznám.
(?)
neviem, čo je lepšie. Ja mám zas vzťah, ktorý zamilovanosť, chémiu, kompatibilnosť...na proste všetko už stratil. A je mi smutno.

počítadlo.abz.cz