Kto ešte nebol v Ivery?

Tento štvrtok hrajú Na Nože zelena tráva, červená krv, telo obrátené na ruby.. to vyzerá ako dobrá úchylačina.
O 19:00 v Ivery

WANTED ------------------------- Hladá sa MESSAGEBOARD

Naposledy bol videný u Manonky na jej skvelom peknom blogu.
Kto ho videl alebo ma o nom nejaké správy nech mi posle telegram.. chýba mi tam..
Manonka, len jedna otázka: prečo si ho zabila???

ĎAKUJEM ZA ÚČASŤ

Ďakujem všetký

nedeľa 27. januára 2008

haluze s menami

revo si od rána v daždi pospevuje hex a rozmýšla "s kým vlastne michaela spí" a potom tak rozmýšla, ze vlastne netuší ani s kým spí iná michaela a uvedomuje si, že tých michael, čo prešlo jeho životom zas nebolo tak málo a že sa podobajú a to neráta ani mišku paštékovú, ktorú by veľmi rád stretol a zaspieval by si s ňou.

a celkovo mám pocit, že sa mi pod nohy pletú furt tie isté mená.

každá láska osudová musí byť janka.
každý grafik zase martin.
každý šialenec je mišo.
peťovia sú trosku psycho.
jožovia flegmoši.
a paľovia leniví ako pytel bĺch.
katky sú aktívne a pološibnuté a tvorivé.

proste mená robia ľudí.

asi svojich synov nazvem Jack a Daniels, aby neboli monotematickí s inymi detmi.
A dcera bude Anawi. Lebo anawi je sexi.
A tak si revo spieva: "staré časy utopím v pohári vína"

11 komentárov:

Blueska povedal(a)...

nooo tak na mňa sedí tá tvorivosť, ale pološibnutá ešte nie som :o)
A Miška Paštéková pracuje v Hospodárskych novinách, keď si ešte stále túžiš zaspievať :o)

Anonymný povedal(a)...

a mna si tam nenapisal, fnuk :-)

Lev bez hrivy povedal(a)...

No a aku charakteristiku by si dal takemu Hugovi, Alfonzovi alebo Timotejovi?

hroch povedal(a)...

chcel by som k tomu nieco mudre pozmamenat, ale nemam nic mudre. ale vsimol som si to, nomen est omen. a to este nehovorim o zakaznikoch, co sa volaju herr teufel alebo herr ärger...

revo povedal(a)...

blue, asi zacnem kupovat HN, v ktorej casti ekonomickych prognoz mam cakat jej super hlas?

maia, maia, maie nepoznam, poznam jednu matu, a ta bola taka mala a mila a lahko ju bolo mat.. ach ta pekna doba

lev, hugo je hrbac, alfonz kresli secesne muchy kade chodi a tim je proste kutil

hrochu, to je potom jasne ze ked vola arger, ze budu arger :). ale keby volalal taka gwendoline, to by som sa asi cervenal cely cas.

Anonymný povedal(a)...

tak psycho...ved vies ze nie...trosku? ked uz tak poradno!

Kozo povedal(a)...

Čakal som, že sa dozviem aj niečo o sebe. Smola. Ale tie ženské zdá sa sedia. Len ich tam bolo na môj vkus málo. Chýba mi tak polovica kelandára. :)

Alexandra je sexi
Martina naťahuje, ale nedoťahuje do konca
Zuzana sa vie v posteli odviazat, ale nepovedali by ste do nej
Ivana laka, ale potom utecie.

Blueska povedal(a)...

Revi, mám tam kamoša, keby si chcel vedieť presne kde :o)
Ale tuším robí niekde vo víkendovej prílohe, kultúru, rozhovory a tak.
Žiadne hospodárske prognózy :o)

Anonymný povedal(a)...

ake su zuzky???

Anonymný povedal(a)...

na 5 mien to urcite sedi :) a tesi ma, ze nam to tak pekne s milym aj vychadza pravdivo, hah.

revo povedal(a)...

zuzky zuzky, su prastene a niektore aj sexi a drze :)
vidite, zuzka by mohla byt dobra nova laska.
zuzule fazule hlaste sa :)

počítadlo.abz.cz