Kto ešte nebol v Ivery?

Tento štvrtok hrajú Na Nože zelena tráva, červená krv, telo obrátené na ruby.. to vyzerá ako dobrá úchylačina.
O 19:00 v Ivery

WANTED ------------------------- Hladá sa MESSAGEBOARD

Naposledy bol videný u Manonky na jej skvelom peknom blogu.
Kto ho videl alebo ma o nom nejaké správy nech mi posle telegram.. chýba mi tam..
Manonka, len jedna otázka: prečo si ho zabila???

ĎAKUJEM ZA ÚČASŤ

Ďakujem všetký

piatok 18. apríla 2008

jak svina

ako kazdy rok,
je tu jar
a ruja.

a revo je na****ny ako


velmi, velmi nebezpecne.

7 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

bezkonkurencny prispevok ... netvrdim, ze ma neuchvacuje revov dusevny svet ... ale ze si nadrzany ma az tak v tvojom pripade neprekvapuje

revo povedal(a)...

dik.. ale spagety asi nie su nadrzane moj mily anonymny...

hroch povedal(a)...

hm... a su spagety naj... ehm... opite? alebo som ani ja nepochopil? :)

Anonymný povedal(a)...

namotany...co som vyhral? zdravim z krutej ruskej zimy

Anonymný povedal(a)...

mňam. milujem špagety.

biker povedal(a)...

heh, dneska sa mocem od jedneho nadrzaneho k druhemu.ale zda sa mi ze ty nejsi na tom az tak ako plutak :=D

Žena od plotny povedal(a)...

ja by som ****** vsetko do radu. Ked neni toho *****, co by ma *******
aaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaa !

počítadlo.abz.cz