Kto ešte nebol v Ivery?

Tento štvrtok hrajú Na Nože zelena tráva, červená krv, telo obrátené na ruby.. to vyzerá ako dobrá úchylačina.
O 19:00 v Ivery

WANTED ------------------------- Hladá sa MESSAGEBOARD

Naposledy bol videný u Manonky na jej skvelom peknom blogu.
Kto ho videl alebo ma o nom nejaké správy nech mi posle telegram.. chýba mi tam..
Manonka, len jedna otázka: prečo si ho zabila???

ĎAKUJEM ZA ÚČASŤ

Ďakujem všetký

utorok 3. marca 2009

i feel sad

chviľku mi je super, chvíľku som smutný, chvíľku som štastný a chvíľku osamelý...

záleží len na tom, ktorá z tých chvíľ je dlhšia?

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

mas to jedno aj tak sa ziadna uz nevrati ... zalezi na tom aka bude ta dalsia

Aventerra povedal(a)...

ja si nemyslim, ze sa ziadna z chvil nevrati. prave naopak. mozu sa vracat donekonecna a zmykat Ti zo zivota stastie. ale to pozitivne je, ze tie zle vzdy na cas vystriedaju tie dobre, ze existuju kamarati, ktorym mozes vytrepat vsetko to negativne a aj tak s Tebou nestratia trpezlivost, a ze snivat sa vzdy da...

drzim palce.

ave

počítadlo.abz.cz