Kto ešte nebol v Ivery?

Tento štvrtok hrajú Na Nože zelena tráva, červená krv, telo obrátené na ruby.. to vyzerá ako dobrá úchylačina.
O 19:00 v Ivery

WANTED ------------------------- Hladá sa MESSAGEBOARD

Naposledy bol videný u Manonky na jej skvelom peknom blogu.
Kto ho videl alebo ma o nom nejaké správy nech mi posle telegram.. chýba mi tam..
Manonka, len jedna otázka: prečo si ho zabila???

ĎAKUJEM ZA ÚČASŤ

Ďakujem všetký

streda 27. júna 2007

to bol zase nápad na strechu večer liezť...

po milióne rokov som bol zas na čaji

ako kedysi.. pod hviezdnou oblohou v Bernoláku..
tak teraz pod hviezdnymi rúrami v atomovom kryte v podzemí..

ako kedysi, keď som tam ležal, pil Yogiho, písal svoje prvé básne.. a rozmýšlal o svete, živote, mne a buducnosti..
tak dnes som si uvedomil, aký som prázdny..

za tých pár rokov, čo prešli som úplne prevrátil svoje hodnoty..
stretávam sa ľuďmi, z akých mi bolo kedysi na grc..
zabudol som na tých, s ktorými som si rozumel..
nerozmýšlam filozoficky ale len nad reálnymi vecami..
nie som mimo davu.. som mainstream.. som nič.

chcel som byť iný
chcel som žiť inak
lepšie.

ale len som zostarol a zabudol a niečo vo mne stíchlo..

ps. ďakujem tomu, kto mi ukázal, o čo som prišiel.

39 komentárov:

jurnael povedal(a)...

nebudem ako ostatni,
ja, totiz,
chcem byt podstatny,,,

nebudem nikdy ako ostatni,
raz, budem,
podstatny,,,

marek brezovsky (*1974 - +1994)

-- kamikatze -- povedal(a)...

neviem ci si mainstream alebo nie, no ak ti vkus na caj zostal stale tak dobry, tak podla mna s prudom nejdes :D Yogy a Masala... bomba :)

Lubena povedal(a)...

iny a lepsi? a mas na ruke znamienko velkosti mexickeho dolaru? :))

Lev bez hrivy povedal(a)...

Je Ti v mainstreame dobre?

Ak ano - tak preco to menit...

Ak nie - tak Ti prave zazvonil alarm.

hroch povedal(a)...

a ja som z teba prave chytil depku. je mainstream zly? aj v mainstreame sa mozes odlisovat a vzdy sa budes.

Anonymný povedal(a)...

revko čo pre teba znamená žiť lepšie?

revo povedal(a)...

rozmyslat o zivote a nenechat ho len tak plynut..

a hladat cestu.

Pecosita povedal(a)...

co je to mainstream?

robis veci, ktore nechces? ak ano, tak preco? ak nie, tak je vsetko ok. nemyslis? :)

Nick povedal(a)...

Kazdemu je dobre tam kde je .. a ak nie,t ak ide prec .. tak sa rozmysli :)

Unknown povedal(a)...

Lub: Rany, soky, kuri oka...
Vse vyleci KolaLoka! :)

Anonymný povedal(a)...

a čo si myslíš že robíš týmto celým blogom? rozmýšľaš nahlas o živote, zachytávaš fragmenty z neho.

-- kamikatze -- povedal(a)...

revko, neviem preco, ale mam z teba pocit ze ti chyba odhodlanie nieco zmenit, rozpravas o tom ako ta veci stvu a ze hladas cestu a... kedy sa po nej vydas konecne???

Anonymný povedal(a)...

Revo, mainstream, nemainstream o to az tak nejde... alebo ano? Ide o to co mas v sebe, ako rozmyslas, o Tvoj vztah k okoliu... Nakoniec to slovo moze mat viac vyznamov tak skus definovat aky mainstream vlastne myslis... Kulturny? Hodnotovy? Ideovy?

Kazdy z nas je istym sposobom v dave, dolezite je aby ked pride na lamanie chleba, aby sme sa nestali ovcami bez svojho rozumu, co je v dave casto velmi tazke, ale keby to bolo lahke tak by to hadam ani nebola tema Tvojho postu...

Malo veci sa da zmenit v jednom momente... Ale v okamihu mozes urobit rozhodnutie, volbu ktora Ta posunie smerom k sebe a k ludom... Tazko hovorit o nejakej spravnej ceste... To uz je v Tebe... Co je spravne, musis zistit sam...

hroch povedal(a)...

revino, podla mna to mas trochu popletene. to, ze sa z nezavislaka stava mainstreamak nie je choroba ale v podstate celkom prirodzeny vyvoj, aspon ja si to myslim. a nema to nic spolocne s tym, ci nechas zivot plynut alebo ho chytis za pacesa lebo co. a manonka ma pravdu - co ine robis tymto blogom, ako ze premyslas?

Pecosita povedal(a)...

hrosiku, ja by som ten vyvoj nazvala dospievanie.

Unknown povedal(a)...

Blah, zo slov dospievanie a dospelost mi beha mraz po chrbte...

revo povedal(a)...

chladnutie vydávať za svoje zmúdrenie
Je to ľahšie jak vyznať ceny strát


presne taketo dospievanie nechcem.. aj ja som sa smial tomu cloveku, ze stale je este detsky a ze rozmysla nad hlupostami..

kym som si neuvedomil, ze my "dospeli" rozmyslame na uplnymi sprostostami.. ktore uz zajtra nemusia mat zmysel

hroch povedal(a)...

sita, ano, mas pravdu. len to sa mi zda take skarede slovo, lebo naznacuje, ze na konci z toho vyjde dospelak. a dospelaci su sedivi. ja sa vyvijam ale aj tak som stale decko :)

Pecosita povedal(a)...

horisku, napriek tvojim sedinam /ktore na tebe vyzeraju neskutocne sexi/ si mladsi, ako niektori, co su vekom od teba mlasi ;)) aka krasna veta, sakris.

oki, dospievanie zle slovo. co tak...dozrievanie? ;) ako vino, nie k hnilobe...

revik, presne to si hovorim, dospelaci myslia na hovadiny. na varenie, zehlenie, financie...fuj ;)

revo povedal(a)...

ale kde.. varenie mi nevadi.

ako povedal isty mudry clovek.. materialne veci ako peniaze (a vlastne asi aj varenie :)) nam maju pomahat na ceste, nie byt cielom..

Reed povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
Reed povedal(a)...

mainstream je blud, tak ako je blud, ze niekto je mimo mainstreamu and vice versa.
ked rad nosim tricka som mainstreamovy v porovnani so vsetkymi co nosia tricka, ale som mimo v porovnani s tymi, co nosia kosele. akoze, o com sa tu toci?
zehlenie, varenie, financie su prejavom dospelosti alebo zrelosti? LOL, skor su prejavom toho, ze sa musime o seba postarat sami. a to, ze sa musime o seba postarat sami, neznamena, ze sme dospeli alebo zreli.
dospelost je fikcia, ktoru mame na krku od 18teho roku zivota. a zrelost? zrelost je vec rovnaka ako "tricka a kosele..."

Anonymný povedal(a)...

Mas nad cim depkovat, ved : Bolo lekarsky dokazane, ze chlap je diagnoza. Bohuzial neliecitelna.
Checht!
;-)

revo povedal(a)...

medea, mainstream som myslel presne tak, ze nechat sa slepo unasat prudom.. nehovorim o trickach, ciapkach ani nicom inom..

inac to co si povedala dalej je presne to, k comu sme dosli aj vcera na caji.. si dobra

maika mozno by nas vyliecilo stretnut spravnu zenu.. a hned by sa nam odnechcelo byt chlapmi :D

revo povedal(a)...

jurnael, marek brezovsky? vow.. skoda, ze jeho hudba je niekde stratena.. nepocul som od neho vela.. a ani si to velmi nepametam.. ale vraj urobil skvele veci

Pecosita povedal(a)...

reed: zehlenie, varenie a financie su to, na co myslime, ked sme dospeli a musime sa o seba starat. nikto nenpisal, ze su prejavom zrelosti, alebo dospelosti. skor som to myslela tak, ze mam pocit, ze ked som sa nemusela o seba starat, myslela som na "hlbsie" veci (a citila som sa viac intelektualne na urovni) , ako su prachy, alebo co dat do ust, lebo vtedy na to za mna myslel niekto iny.

Reed povedal(a)...

pecosita: by ma zaujimalo, co myslis tymi "hlbsimi" vecami a preco sa necitis intelektualne na urovni len preto, ze sa mas postarat sama o seba :-O
ked napises "dospelaci myslia na hovadiny. na varenie, zehlenie, financie", tak to je ohavne generalizovanie :))) osobne, aj ked som nebol dospely (nech uz pod tym pojmom chapeme hocico), tak som myslel "na varenie, zehlenie a financie". mam dojem ze tieto veci su na nultej priecke nasej pyramidy potrieb ;) sa neda na ne nemysliet.
asi tym chces povedat, ze clovek by mal mat ine priority ako "varenie, zehlenie a financie" a s tym suhlasim. ale tak to uz je na kazdom z nas, ako si to dokaze zariadit, aby mal aj "navarene, nazehlene, zaplatene" a aby mal cas aj na "hlbsie" veci (asi myslis vztahy) a hlavne neda sa mat vsetko zo dna na den...

revo: tricka boli len metafora :P

Pecosita povedal(a)...

reed: za tym, ze dospelaci myslia na hovadiny bol celkom viditelny smajlik. tak to pls neber osobne. bolo to myslene tak, ze to, na co myslime, ked sa mame o seba starat je na jednej strane nevyhnutne a treba na to mysliet, na druhej strane niekto moze mat pocit, ze su to veci prizemne a nie na urovni premyslania o podstate sveta. a za tymito vecami sa zenieme, lebo musime, lebo inak by sme neprezili, ale niekedy je toho nahanania uz vazne dost a potom ma clovek take myslienky, ako revo.

FanaticGay povedal(a)...

Priznavam - nerozumiem. Nikdy som celkom nedospel. Asi nebolo treba a ani sa mi nechcelo. Ja ani len netusim kde alebo co je ten mainstream, rad sa hram a rad si dokazujem ze som dolezity. Rad sa smejem a milujem a rad sa niekedy ukazem v obleku a vediem porady... Neviem bavi ma byt nezodpovedny a bavi ma prevziat zodpovednost za svoj zivot.
Mne sa tu paci. A urcite nerobim vzdy vsetko tak ako by chceli ludia okolo ani tak ako by som chcel ja. A aj to sa mi paci. Vsetko je to take zive premenlive nejasne zlozite a pritom vlastne jednoduche. Len sa tak radujem a obcas aj nie.

Reed povedal(a)...

pecosita: osobne to urcite neberiem ;)

Pecosita povedal(a)...

to dufam.

Anonymný povedal(a)...

To je vyzva do boja? ;-)

Anonymný povedal(a)...

revo, neber to v zlom, ale myslim ze kami ma pravdu co sem napisala "mam z teba pocit ze ti chyba odhodlanie nieco zmenit, rozpravas o tom ako ta veci stvu a ze hladas cestu a... kedy sa po nej vydas konecne???"
ja mam z teba dojem, ze na to mas, len nevies urobit ten prvy krok a mrzi ma to. porozmyslaj co by ta nakoplo a urob to, je to skoda marnit cas planym "vyrevovanim" na blogu :-))

Lilith povedal(a)...

Mainstream vidis pri pohlade zvonku ... ked sa pozries dovnutra, do kazdeho jedneho cloveka, zistis ze kazdy je jedinecny ... dusevny mainstream podla mna neexistuje ...

Jaro Zacko povedal(a)...

felisia..
vies, to je dilema.. lebo revo, aky teraz je, je revo clovek milion, ktory by mohol mat dost lahky a prijemny zivot.. s troskou stastia..

lahko sa na to zvyka..

Anonymný povedal(a)...

jaj,no tak potom mas dve moznosti: zvyknut si a nevyrevovat
nezvyknut si a nieco s tym urobit
:-))

Unknown povedal(a)...

"Ale ja som tak mejnstrýmový."
- "Nie, nie vôbec nie si Revko."
"Ale som. Žijem strašne."
- "Určite nie. Si skvelý."
"A som."
- "A nie si."
"Tak dobre."

Anonymný povedal(a)...

Nechajte ma umriet nech uz mam klud od tej prisery co mam v hlave!!!

revo povedal(a)...

medeachran si chran svoju krasnu priseru..

aj ja jednu xcem.. nebude mat ta tvoja niekedy mlade?

počítadlo.abz.cz