Kto ešte nebol v Ivery?

Tento štvrtok hrajú Na Nože zelena tráva, červená krv, telo obrátené na ruby.. to vyzerá ako dobrá úchylačina.
O 19:00 v Ivery

WANTED ------------------------- Hladá sa MESSAGEBOARD

Naposledy bol videný u Manonky na jej skvelom peknom blogu.
Kto ho videl alebo ma o nom nejaké správy nech mi posle telegram.. chýba mi tam..
Manonka, len jedna otázka: prečo si ho zabila???

ĎAKUJEM ZA ÚČASŤ

Ďakujem všetký

utorok 12. februára 2008

YOGI

zatrasiem sáčkom, aby sa korenie premiešalo
sypem viac ako jednu lyžicu z návodu
omnoho viac
voda vrie
prstami drvím bobule na klinčekoch
tmavý prášok padá na vodu
špicou nožíka naberám zázvor
a znovu a znovu
ešte trochu medu
zalejem mliekom
varím, pením, kypím, utieram, varím

kúšem maminin domáci chleba
údený tuniak a olivy

jeden z mála večerov, keď sa mi nepodarilo a nexcelo utiecť pre sebou samým
horúci nečaj stípe na jazyku a ja rozmýšľam
ako mi je vlastne dobre
a ako život plynie

jaro, leto, jeseň, zima, a zase jaro.

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

netvar sa ze rozmyslas viac ako ja ...dobre????

počítadlo.abz.cz