Kto ešte nebol v Ivery?

Tento štvrtok hrajú Na Nože zelena tráva, červená krv, telo obrátené na ruby.. to vyzerá ako dobrá úchylačina.
O 19:00 v Ivery

WANTED ------------------------- Hladá sa MESSAGEBOARD

Naposledy bol videný u Manonky na jej skvelom peknom blogu.
Kto ho videl alebo ma o nom nejaké správy nech mi posle telegram.. chýba mi tam..
Manonka, len jedna otázka: prečo si ho zabila???

ĎAKUJEM ZA ÚČASŤ

Ďakujem všetký

nedeľa 10. februára 2008

z mesta von (revov landart)


v piatok hnusne tlačili deadliny, hrozil veľký stres, víkendová práca, nuda a beznádej, tak sa revo rozhodol na všetko sa vykašlať a vrátiť sa ku koreňom... do kuneradu.. a na martinské hole..
viac na mojom flickri.

2 komentáre:

hroch povedal(a)...

fu. plusove body za tie fotky... ja dufam, ze takto bude aj cez vikend, ked sa pojdem lyzovat.

Pecosita povedal(a)...

ahaaaa, preto som dostala navrh az potom ;)
ale nie, treba vyvetrat hlavinku.

počítadlo.abz.cz